Utgång med Sofia

Hejsan



Vet att jag borde ändra min blogg ich göra den klar. Men orkar inte för tillfället. xD Jobbar en del och sen har jag inte den tiden det krävs för att jag ska klara av att göra ordning bloggen just nu. Energin kommer nog tillbaka vart efter. Och då kommer min blogg bli jätte fin. Så hoppas ni kan hålla er tillgodo ^^

Jag sitter hemma hos Sofia och taggar för utgång. Ska snart käka potatisklyftor och kött. Mums så gott! :) Fan nu blev jag ännu ungrigare bara för det..xD Men maten blir inte klar fortare för det.
Ska sova hos Sofia ikväll och sen blir det att ta bussen hem för att jobba imorgon. Hoppas jag pallar. Men det lär jag absolut göra egentligen. För man levar bara en gång. Bäst att leva livet den gången! :) Sen ska man vara fyllechaffis imorgon och sen får vi se om man drar ut efter det. Vore jätte kul. Men sen ska man jobba 6:45 på Söndagen. Haha jag kommer sova som ett as på Tisdag då jag är ledig. xD Eller kanske inte men det låter bra i alla fall. :) Får se vad som händer. Den som levar får se!

Nu ska man vara social med Sofia. 

Chao! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0