Klunk klunk klunk

Mmm, vatten smakade inte fel någonstanns nu. Iskallt, svalkande och mättande. Hemkommen från jobbet för ca 30min sen så tog vatten det första jag gjorde när ja kom hem. Gott gott. Skulle ha varit ledig idag egentligen, men de ringde straxt före 6:00 imorse och frågade om jag kunde jobba. Trött som man var råkade jag svara ja..xD Näe, men det är bara att passa på att jobba nu när man har chansen. Efter sommaren vet man inte vad som händer ju. :/

Jobbet gick bra idag för övrigt. Trodde det skulle bli lite körigt efter att ja jobbade en heldag igår. Men 2 timmars rast mitt på dagen typ. Åkte då hem och åt lite och sen sov ja en timme för att orka. Men det gick kanon. Varför tro annat ;)
Sen behöver jag tydligen inte så mycket sömn längre. För somnade inte tidigt inatt.xD Låg och läste och höll på med mobilen. Roligare än att sova. ^^ Eller rättare sagt det var vad man fick göra när man inte kunde sova. För ville ju inte väcka alla andra i familjen. Sen när jag gick upp imorse vart jag pigg nästan mde en gång. Se där :)

Så nu blir det att lägga sig och sova några timmar eller någon timme iaf. Får se vad jag kan. För är jag inte trött blir det svårt att sova. ^^ Bossa ned mig i soffan eller sängen med massa kuddar och täcke. En bra film eller musik i bakgrunden och vips så sover man nog ^^ Fast det borde vara en film som man inte tycker är bra. Lättare att somna då, för annars vill man ju se filmen som är bra x)

Chao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0