Mmm säng

Trött trött trött. Det är vad man är nu i alla fall. Så sängen ser otroligt skönt ut kan ja säga! :)

Denna dag har givit mig, förutom träningsverk i benen efter att ha varit på stan, en mät mage, glada skratt och prat med först Sofia på stan och sen Malin på våran kvällspromenad. :P Samt att Malin bidrog med ett par skor till min lilla samling. ^^
Mamma, ja, bror och mormor var och käkade mat ute idag så det var det som bidrog till en mät mage..xD Ska vidare hem till mormor en annan dag. För hon har tydligen fler bilder sen studenten som jag vill se :) Spännande! Hoppas de togs innan man blev lite lullig..xD

Studenten ja... Vet inte om det riktigt sjunkit in än..:/ Det lär väll märkas i Augusti när man ine ska tillbaka till skolan, tills sin klass och sina lärare. Tillbaka till sina vänner..! Låter jätte tragiskt, vilket det också är, men det är ju en frihet och ett stort ansvar som man fått nu. Man har något man måste leva upp till och handa efter. Men allt det där låter även så långt bort. Man vill vara kvar i skolan, iaf ja, vara med vänner och ha kul tillsammans med dem. Nu jobbar man och vissa åker iväg eller pluggar vidare. Vart tar alla vägen? Vart tar allt vägen som vi hade? Det var i för sig inte mycket under de 3:åren men de sista veckorna blev vi så tighta och sammansvetsade. Ska allt det där förstöras igen för att man klivit in i vuxen världen? Jag hoppas inte det. Jag hoppas vi kan fortsätta där vi slutade och göra allt till det bättre. :) Sann vänskap lever vidare! <3
Shit vad man blev djup och började tänka nu då. Inget bra det här. Tror jag tar och lägger mig i sängen istället som sagt och läser en bra bok. Tänka på vad som varit och vad som kommer hända tar vi en annan gång :)



Natti natti!
 
Chao! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0