Non fui, fui, non sum, non curo

"Jag fanns inte, jag fanns, jag finns inte längre, jag bryr mig inte"

Ska man kanske tatuera in det någonstanns? Jag tyckte om det. Humm det får man fundera på :)


Snart blir det att dra iväg och jobba lite. Kvällen är oftast soft :) Men känner mig rätt seg idag. Fast vet inte varför. Sov ganska skapligt inatt. Eller till klockan 6:00 typ. För sen var det bara att ligga och vända och vrida på sig. Hittade inte en bekväm sovställning..:/ Men får lägga mig och vila lite straxt. :) Jobbar 16-21 ikväll. Så än behöver jag inte göra mig klar. Tar 5 min till jobbet :)

Förövrigt så vet jag inte hur kan känner mig eller hur jag lever... Känns som att man fastnat på vägen. Eller att man kommit till ett vägskäl. Vilket håll ska man gå åt? Ska jag märka vägen så jag kan gå tillbaka om det blir fel?
"Jag ska hitta vägen eller skapa den själv" Men våga ta steget.!? Det är det svåra det.

Chao! <3


I still believe... I just have to find the courage...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0