Äntligen

Nu kan jag uppdatera lite om allt som hänt. Skället att jag inte skrivit tidigare var att jag inte kom in på bloggen. :S Den ville inte fungera och jag försökte gång på gång. Men nu har jag lyckats och jag kunde nästan inte varit gladare :)

Veckan som gått har varit:

Torsdag: Jobb
Fredag: Jobb och sen på kvällen var jag och Malin på fest i Sörping. Vart då både nya ansikten och igenkända ansikten xD
Lördag: Jag drog in till stan och var hos Sofia. Matilda kom även dit. Vi gjorde oss fina och peppade för att dra ut på krogen. Hugo som gällde :) Träffade Steve och Erik K där. Mycket trevligt och uppskattat. Kvällen var kanon! Hoppas nästa gång blir lika bra ;) Sen åkte ja och Sofia hem till henne. Min sovplats denna natt var där. *Låter som jag sover borta jämt, men så är det inte* Vi snackade lite och lagade Tacos för vi var hungriga. 4:30 mitt i natten. xD Sen blev det sängen och den kändes underbar.

Och denna dag har inte spenderats med så mycket aktiviteter. Åkte hem från Sofia och har inte gjort annat än lagat mat och ätit den xD Det kostar att ligga på topp :)

Sommarvärmen har nu sjunkit och det har regnat några dagar. Skönt är det för det var efterlängtat. Både av människor och allt som växer förövrigt. Den svenska sommaren kanske är påväg. Regn regn regn..xD Men solen får gärna vara framme när det regnar. Då är allt perfekt, nästan.

Men nu får vi se om jag kan orka göra några handtag innan man ska sova. Typ hitta andra halvan av mitt rum, duscha, planera veckan som kommer osv. Och jag hoppas, nästa gång jag ska in och skriva blogg, att det fungerar med en gång. ^^

Chao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0