Vad är för mycket?

Nu har man avslutat en tränging som pågått över 1 timme. Känns skönt och jag är nöjd. Frågan är bara om jag kommer haträningsvärk imorgon.? Troligen..xD Men fan hur ska det gå när man ska jobba..xD aja, överlever och får göra det bästa utav det. Är ju inte säkert att jag kommer ha träningsvärk. Men som det känns nu så vore det oundvikligt. ^^

Dagen har annars tillbringats med mamma och bror. Vi spelade minigolf och jag kom 2:a i alla fall :) Men Jerry vann som vanligt. Men jag mådde bra i alla fall. Trevlig eftermiddag med familjen.
Sen blev det att träffa Malin. Vi gick upp till kanalen och satt där ett tag. Tills Millan kom och gjorde oss sällskap. Sen blev det lite kanalen, Millan fick sin glass och jag köpte mig faktist en kanelbulle..:) Fy på mig. Men måste ju unna sig något ibland. Nu när man börjat träna så kommer det bli mindre skräpmat och onyttigt..:) Jag har nu bestämt mig!

Nog för att träning är bra. Men det finns väll ändå gränser eller? Säkte på träning på google. Och hittade bilder som var bara för mycket... Jag skulle inte vilja se ut så i alla fall. Låter de som vill det göra det :D


Är allt det där snyggt???? Fast alla tycker ju olika. Tur är väll det :)

Chao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0